Друга частина розповіді про Іспанію буде присвячена Мадриду, також буде шматочок про Краків , бо ми повертались додому саме через це чудове польське місто. А ще була довга дорога в Україну, але про все по черзі.

Гуляючи нічним місто, нам відкрились зовсім інші краєвиди, кольори, прекрасна архітектура, та настав  час рухатись далі. Ми попрощались з Барселоною, що зачарувала мене за цих прекрасних 4 дні (уже страшно сумую за цим прекрасним містом), та відправились до столиці Іспанії. Мадрид чекав нас! Доїхали за 8 год. на нічному автобусі, від перевізника Alsa, з усім комфортом, типу Інтернету, туалету та досить зручних крісел. Квиток на одного коштував 25 євро, можна було купити дешевше, та нас обмежували дати. Замовляли на сайті перевізника, правда там є свої нюанси по оплаті, діють тільки іспанські платіжні картки або пей пел.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_001-4

В 7 ранку нас зустрів трохи заспаний, майже нічний Мадрид.  Але було досить цікаво побачити місто тихим та освітленим ліхтарями, по трохи відчинялися кафешки, прибиральники шуруділи щітками та вивозили сміття. Таке було враження, що ми зарано прийшли, і ще не все готове до приходу гостей.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_002-3

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_005-5

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_003-3

Та з кожним кварталом все ставало іншим, місто прокидалось. Ми звичайно вирішили іти пішки з автовокзалу, що на вул. Avda. de América до площі Sol, що в центрі. Часу у нас було вдосталь, а дорога ішла повз прекрасний парк del Buen Retiro, арку Puerta de Toledo, музей Prado, та старою частиною міста. Кожного разу відкривались нові краєвиди, нові архітектурні шедеври, чудові кольорові поєднання. Пройшовши старими вуличками, ми дійшли до площі Puerta del Sol, це центр і саме серце Мадриду, саме тут знаходиться нульовий кілометр Іспанії, біля старого будинку пошти, на площі сходяться вулиці з усіх напрямків міста, а ще тут улюблений пам’ятник туристів –  ведмідь, що лізе на суничне дерево.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_007-1

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_002-1

Саме тут нас зустріла моя подруга Неля, вона пригостила нас кавою та справжнім мадридським сніданком (тут вибачайте, бо на емоціях забула зробити фото), і ми пішли гуляти містом. Розглядаючи Мадрид, щоразу натрапляли на щось прекрасне, а ще на купу цікавих магазинів, але про шопінг у наступній статті. Уже під вечір ми добрались до нашого житла, що знаходилось біля самого ботанічного саду.  Цього разу жили у пані з України, що вже давно живе в Мадриді. Вона розказала нам про звичаї, побут та стиль життя місцевих жителів. Було дуже цікаво, я дізналась багато нового про культуру іспанців. Ще раз можу сказати, що пошук житла через Airbnb це круто і дешево. За три доби  ми заплати 85 дол. за двох. Суперово! Ви можете скористатися моїм запрошенням www.airbnb.ru/c/irynak714 і отримати знижку на перше бронювання.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_000-1

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_008-2

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_003-1

Скажу чесно, спочатку я була трохи розчарована, очікувала більшого, Мадрид зовсім не схожий на Барселону, та ми не втрачали ентузіазму, та вирішили все ж таки дати шанс столиці. Щоб відчути смак міста, його треба сходити пішки, що ми і зробили. І так, уже на другий день нашого вивчення міста, ми знайшли справжній смак Мадриду, колоритний, захоплюючий, з тихими звилистими вулицями та неймовірними кольорами будинків. Я знову розглядала усі дрібниці на будівлях, а мій внутрішній візуал насолоджувався побаченим. Ех, все ж таки , Мадрид класний!

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_000-3

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_009-5

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_009-3

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_009-2

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_008-1

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_006-2

Про їжу багато не можу сказати, не було часу смакувати їхні страви в кафе чи ресторанах, ми дуже багато хотіли побачити та встигнути, поспілкуватись з подругою, до того ж я приїхала провести майстер клас, а ще сходити на шопінг (про це буде у наступній статті). Проте хомон є скрізь, бутерброди та фрукти дуже смачні, ціни в супермаркетах досить демократичні. Навіть в самому центрі міста, досить пристойний сніданок коштує приблизно 10 євро, як і ланч, чи їжа на виніс.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_004-1

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_001-2

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_000-5

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_000-6

Що мені найбільше сподобалось? Тихі, колоритні мадридські вулички, площі,  парки, дуже гарна архітектура. А ще чудова, тепла, сонячна погода, що тішила нас весь час перебування. Ми побачили дуже мало, бо 4 дні, це просто крапля у морі колориту Мадриду.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_005

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_007

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_009

Що обов’язково треба побачити? У кожного свої вимоги до міста, але є місця які варті уваги, це Museo Nacional del Prado (музей Прадо, на жаль ми його не встигли відвідати), фонтани та будинки біля музею; ворота сонця- площа Puerta del Sol, там же знаходиться нульовий кілометр; головну вулицю міста Gran Via; площу та палац Palacio de Cibeles; площу Plaza Mayor; чарівні вулички та площі старого міста; вокзал Estación de Atocha з його садом і черепахами, та ще купу цікавих будинків та музеїв.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_008-5

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_001-1

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_000-4

Про транспорт. Ми лише кілька раз скористались метро, воно виявилось трохи заплутане для мене. Автобусами не користувались, хоч на зупинках є Карти міста і усі маршрути, а ще табло що показує температуру повітря, це кльово. Проїзний на 10 поїздок коштує 12 євро, чи 12,95, точно не пам’ятаю, але це дуже економно, бо одна поїздка метро коштує 3 євро. Ми багато ходили пішки, тим більше, що від нашого житла іти було 20 хв. до самого центру Мадриду- площі Sol. Тож ми насолоджувалися містом, гуляючи цілими днями.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_002-5

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_001-3

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_007-3

До аеропорту добирались на метро, дуже довго, цікаво було те, що їдете ви по проїзному, але щоб вийти, треба купити ще квиток за 3 євро, для виходу.

Нарешті наші втомлені ноги добрались до аеропорту, він досить великий, кажуть, що там кожну хвилину відлітає літак, признаюсь, я не рахувала.

Дуже не хотілось прощатися з Іспанією, та час повертатись додому. Ось в ілюмінаторі на прощання чаруючі краєвиди, та яскраве сонце. До зустрічі Мадрид!  А ми летимо до Кракова.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_003-5

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_005-1

Прилетіли близько 8 вечора, добрались на міському транспорті без проблем, аеропорт теж порадував (на контрасті з варшавським) і вже о 21:10 гуляли чарівним, вечірнім Краковом. Що сказати, розмах не той що в Барселоні чи Мадриді, але як тут гарно, затишно, та по особливому тепло. Пригадались колоритні вулички Праги.  Прогулялись  старим містом, знайшли свій хостел (досить прикольний, ціна кімнати на двох, з ванною кімнатою та сніданком,  120 зл.), приємна дівчина на рецепції порадила кафешку на старувці, де можна смачно і не дорого поїсти. Так от, смачно і не дорого, це слабо сказано, ви знали що в самому серці Кракова можна з’їсти перше друге і салат за 14 зл.?(То вам не Іспанія) І це не просто якась їжа, в смачнюча домашня кухня. Відвідувачі – молоді люди, та купа іноземців. Будете в Кракові, загляньте туди це “Gospoda KOKO”, на вулиці Gołąbia 8. Місце не легко знайти, бо немає якоїсь величезної вивіски, просто напис на дверях, але воно того варте.

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_007-6

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_009-1

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_007

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_006-4

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_003-2

%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb_002-6

Переночувавши, та поснідавши в хостелі, ми ще раз прогулялись центром, трохи краще роздивилися красу старого міста та вирушили до автостанції, звідки поїхали до Замостя. І це, я вам скажу, була для мене найважча дорога довжиною в 6 годин, мене мало не вкачало, доки ми літали по польських дорогах з амбітним водієм. До речі квиток коштував 48 злотих на одного, і маршрутів в нашу сторону дуже мало. Далі вже стандартно добрались до Грубешова, а звідти добрі люди привезли нас через кордон додому, добре хоч ми не стояли в черзі. Близько 23 ми були вдома. Home sweet home! Мої собаки мало не збили з ніг, не відпускали мене пів години, дуже скучили. На плиті нас чекала вечеря, як класно, коли тебе чекає любляча родина. Добре бути вдома.

Чудових 10 днів пролетіли дуже швидко, мій внутрішній візуал накормлений, ноги втомлені, ми почувались як після марафону. Та воно того варте! Барселона та Мадрид, просто неймовірні міста, уже чекаю нової зустрічі з ними, уже в голові зріє план нової поїздки, щось мені підказує, що я попалась на гачок мандрів та пригод.

Поїздка закінчилась, та життя продовжується. А ще, для вас, будуть розповіді про мій майстер клас у Мадриді, шопінг, та про догляд у спекотній Іспанії.